Geleceği kazanmak, günümüz işletmelerinin başta gelen amacı haline gelmiştir. Geçmişte başarılı olan pazar lideri işletmelerden günümüzde bahsedilmemektedir. Birçok işletme ise pazarda çok gerilerde kalmıştır. Bu araştırmada işletmelerin geleceklerini kazanmalarında stratejinin ne gibi bir rol üstlenebileceği incelenmiştir. Daha sonra ise geleceği kazanmak açısından ön plana çıkan stratejik liderlik temalarının neler olduğu ele alınmıştır. Ardından, Gaziantep organize sanayi bölgesinde yer alan orta ve büyük ölçekli işletmelerin bu temalar açısından performanslarının değerlendirildiği bir alan araştırmasına yer verilmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | December 28, 2019 |
Published in Issue | Year 2019Volume: 9 Issue: 2 |