Cilt 6, Sayı 2, Sayfalar 189 - 202 2016-12-30

Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme

Selda BAŞARAN ALAGÖZ [1] , Nezahat EKİCİ [2]

149 1024

Bu çalışma ile amaçlanan sanat ürünleri ile ilgili üretim ve tüketimi pazarlama perspektifinden değerlendirilerek, sektördeki üretici ve tüketicilerin birbirlerine bakış açılarını daha net bir şekilde ortaya koymaktır. Ayrıca tartışmalı bir ikili olan sanatsal üretim ve pazarlama ilişkisini tarihsel geçmişleri bakımından ele alıp geleceğe yönelik çıkarımlar sunmak da bu çalışmanın amaçlarından birisidir. 

Sanat pazarlama,Sanat ve pazarlama ilişkisi,Sanatsal ürün ve hizmetler
  • Ağlargöz, F. ve Öztürk, S.A.. (2015). Sanat ve Pazarlamanın “Sıra Dışı Birlikteliği”. İleti-ş-im, 23: 169-189.
Konular Sosyal ve Beşeri Bilimler
Dergi Bölümü Makaleler
Yazarlar

Yazar: Selda BAŞARAN ALAGÖZ
E-posta: iibfdergisi@ksu.edu.tr

Yazar: Nezahat EKİCİ
E-posta: iibfdergisi@ksu.edu.tr

Bibtex @araştırma makalesi { ksuiibf282761, journal = {Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, issn = {2146-5908}, address = {Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi}, year = {2016}, volume = {6}, pages = {189 - 202}, doi = {}, title = {Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme}, language = {tr}, key = {cite}, author = {BAŞARAN ALAGÖZ, Selda and EKİCİ, Nezahat} }
APA BAŞARAN ALAGÖZ, S , EKİCİ, N . (2016). Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (2), 189-202. Retrieved from http://iibfdergisi.ksu.edu.tr/issue/26892/282761
MLA BAŞARAN ALAGÖZ, S , EKİCİ, N . "Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme". Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (2016): 189-202 <http://iibfdergisi.ksu.edu.tr/issue/26892/282761>
Chicago BAŞARAN ALAGÖZ, S , EKİCİ, N . "Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme". Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (2016): 189-202
RIS TY - JOUR T1 - Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme AU - Selda BAŞARAN ALAGÖZ , Nezahat EKİCİ Y1 - 2016 PY - 2016 N1 - DO - T2 - Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 189 EP - 202 VL - 6 IS - 2 SN - 2146-5908-2536-4464 M3 - UR - Y2 - 2017 ER -
EndNote %0 Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme %A Selda BAŞARAN ALAGÖZ , Nezahat EKİCİ %T Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme %D 2016 %J Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi %P 2146-5908-2536-4464 %V 6 %N 2 %R %U