BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2014, Cilt: 4 Sayı: 1, 187 - 198, 09.03.2015

Öz

This is a general introduction to the study of CRM in the insurance sector, after Turkey and the effects on insurance CRM will be examined. CRM is and what benefits, in accordance with the very special needs of a company which may be more advantageous to use CRM software to identify. The overall objective of CRM software is the same as the last time, though, the market three frequently used software (SAP, SALESFORCE, MICROSOFT DYNAMICS) with each other on a leading insurance firm in the sector by comparing it to the most appropriate selection will be carried out on the application of the software

Kaynakça

  • GARTNER GROUP (The) 2003. 'Asia/Pacific: An insightintocomplexdynamics', available
  • TÜRKİYE SİGORTA ve REASÜRENS ŞİRKETLERİ Birliği, Sigorta Tanımları,
  • “Sigorta” , www.tsrsb.org.tr .
  • http://www.crmlandmark.com/software-compare.htm
  • http://www.gokhaneksi.net/sap-crm-nedir/
  • http://www.inspark.com/bulut-bilisim/salesforce-com-crm/
  • http://global.sap.com/turkey/solutions/business-suite/crm/index.epx
  • http://www.bilisimanadolu.com/sap-crm-cozumu-nedir-_1_187
  • http://www.abh.com.tr/microsoft-crm_1_182
  • http://tr.wikipedia.org/w/index.php?search=microsoft+dynamicscrm
  • http://notoku.com/sigorta-sektorunde-musteri-iliskileri-yonetimi-crm/

SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ’NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ

Yıl 2014, Cilt: 4 Sayı: 1, 187 - 198, 09.03.2015

Öz

Bu çalışma kapsamında CRM’e genel bir giriş yapıldıktan sonra, Türkiye’deki sigorta sektörü ve CRM’insigortadaki etkileri incelenecektir. CRM nedir ve ne gibi avantajlar sağlar, çok özel ihtiyaçlar doğrultusunda bir şirketin hangi CRM yazılımını kullanmasının daha avantajlı olabileceğibelirlenmeye çalışılacaktır.Son olarak CRM yazılımlarının genel amacı aynı olsa da,piyasada sık kullanılan üç yazılım (SAP, SALESFORCE, MICROSOFT DYNAMICS) birbirleriyle kıyaslanarak sektörde öncü bir sigorta firması üzerinde firmaya en uygun yazılımın seçilmesi üzerine bir uygulama gerçekleştirilecektir. Anahtar Kelimeler: CRM, Microsoft Dynamics Crm, Sap Crm, Salesforce

Kaynakça

  • GARTNER GROUP (The) 2003. 'Asia/Pacific: An insightintocomplexdynamics', available
  • TÜRKİYE SİGORTA ve REASÜRENS ŞİRKETLERİ Birliği, Sigorta Tanımları,
  • “Sigorta” , www.tsrsb.org.tr .
  • http://www.crmlandmark.com/software-compare.htm
  • http://www.gokhaneksi.net/sap-crm-nedir/
  • http://www.inspark.com/bulut-bilisim/salesforce-com-crm/
  • http://global.sap.com/turkey/solutions/business-suite/crm/index.epx
  • http://www.bilisimanadolu.com/sap-crm-cozumu-nedir-_1_187
  • http://www.abh.com.tr/microsoft-crm_1_182
  • http://tr.wikipedia.org/w/index.php?search=microsoft+dynamicscrm
  • http://notoku.com/sigorta-sektorunde-musteri-iliskileri-yonetimi-crm/
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil TR
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Deniz Herand

Selin Öztunç

Yayımlanma Tarihi 9 Mart 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Herand, D., & Öztunç, S. (2015). SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ’NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 4(1), 187-198.
AMA Herand D, Öztunç S. SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ’NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Mart 2015;4(1):187-198.
Chicago Herand, Deniz, ve Selin Öztunç. “SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ’NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 4, sy. 1 (Mart 2015): 187-98.
EndNote Herand D, Öztunç S (01 Mart 2015) SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ’NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 4 1 187–198.
IEEE D. Herand ve S. Öztunç, “SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ’NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ”, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 4, sy. 1, ss. 187–198, 2015.
ISNAD Herand, Deniz - Öztunç, Selin. “SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ’NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 4/1 (Mart 2015), 187-198.
JAMA Herand D, Öztunç S. SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ’NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2015;4:187–198.
MLA Herand, Deniz ve Selin Öztunç. “SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ’NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 4, sy. 1, 2015, ss. 187-98.
Vancouver Herand D, Öztunç S. SİGORTA SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ’NİN UYGULANMASI VE YAZILIM SEÇİMİ. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2015;4(1):187-98.