Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme

Yıl 2016, Cilt: 6 Sayı: 2, 189 - 202, 30.12.2016

Öz

Bu çalışma ile amaçlanan sanat
ürünleri ile ilgili üretim ve tüketimi pazarlama perspektifinden
değerlendirilerek, sektördeki üretici ve tüketicilerin birbirlerine bakış
açılarını daha net bir şekilde ortaya koymaktır. Ayrıca tartışmalı bir ikili
olan sanatsal üretim ve pazarlama
ilişkisini tarihsel geçmişleri bakımından ele alıp geleceğe yönelik çıkarımlar
sunmak da bu çalışmanın amaçlarından birisidir. 

Kaynakça

  • Ağlargöz, F. ve Öztürk, S.A.. (2015). Sanat ve Pazarlamanın “Sıra Dışı Birlikteliği”. İleti-ş-im, 23: 169-189.
Yıl 2016, Cilt: 6 Sayı: 2, 189 - 202, 30.12.2016

Öz

Kaynakça

  • Ağlargöz, F. ve Öztürk, S.A.. (2015). Sanat ve Pazarlamanın “Sıra Dışı Birlikteliği”. İleti-ş-im, 23: 169-189.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Selda Başaran Alagöz

Nezahat Ekici

Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Başaran Alagöz, S., & Ekici, N. (2016). Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6(2), 189-202.
AMA Başaran Alagöz S, Ekici N. Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Aralık 2016;6(2):189-202.
Chicago Başaran Alagöz, Selda, ve Nezahat Ekici. “Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6, sy. 2 (Aralık 2016): 189-202.
EndNote Başaran Alagöz S, Ekici N (01 Aralık 2016) Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 2 189–202.
IEEE S. Başaran Alagöz ve N. Ekici, “Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme”, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 6, sy. 2, ss. 189–202, 2016.
ISNAD Başaran Alagöz, Selda - Ekici, Nezahat. “Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6/2 (Aralık 2016), 189-202.
JAMA Başaran Alagöz S, Ekici N. Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2016;6:189–202.
MLA Başaran Alagöz, Selda ve Nezahat Ekici. “Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 6, sy. 2, 2016, ss. 189-02.
Vancouver Başaran Alagöz S, Ekici N. Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2016;6(2):189-202.