BibTex RIS Kaynak Göster

ÇEVRE EĞiTiMiNDE BAŞARILI ÖĞRENME YÖNTEMLERİ

Yıl 2008, Cilt: 4 Sayı: 1, 49 - 78, 14.01.2013

Öz

Bu makale, çevre eğitimi yöntemlerinin etkili kullanmada yaşanan problemlerle ilgili bir araştırma programına dayalıdır. Burada sunulan çalışmada ilerici bir çevre eğitimi modelini oluşturan eğitimin amaçları, öğretim yaklaşımları ve temel organize fikirler yer almaktadır. Temel öğrenme stratejileri ana hatlarıyla belirtilmiş ve esas yöntemler kısaca açıklanmıştır. Öğrencilerin aktiviteleri biliş, değerler, etik, beceri geliştirme ve değerlendirme/öz değerlendirmeyi biraraya getiren beş kısımlı bir yapı oluşturmaktadır. Eğitsel sonuçların değerlendirilme esasları ana hatlarıyla belirtilmiştir.

Yıl 2008, Cilt: 4 Sayı: 1, 49 - 78, 14.01.2013

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Zdravka Kostova Bu kişi benim

Emin Atasoy

Yayımlanma Tarihi 14 Ocak 2013
Gönderilme Tarihi 15 Aralık 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Kostova, Z., & Atasoy, E. (2013). ÇEVRE EĞiTiMiNDE BAŞARILI ÖĞRENME YÖNTEMLERİ. Eğitimde Kuram Ve Uygulama, 4(1), 49-78.