Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Muhasebe Eğitimine Karşı Tutumlarının COVID-19 Pandemi Döneminde İncelenmesi

Yıl 2021, Cilt: 3 Sayı: 4, 155 - 180, 05.04.2021

Öz

Türkiye’de muhasebe eğitimi lise, ön lisans, lisans, yüksek lisans ve doktora düzeyinde verilmektedir. Eğitimi veren gerek ortaöğretim gerekse yükseköğretim kurumlarında asıl amaçlanan nitelikli insan gücü yetiştirmek ve potansiyel meslek mensuplarının gerekli donanımlara sahip olmasını sağlamaktır. Bu bağlamda çalışmada, Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Düziçi Meslek Yüksekokulunda muhasebe dersi alan öğrencilerin muhasebe eğitimine karşı tutumlarının COVID-19 pandemi sürecinde tespit edilmesi amaçlanmıştır. Çalışmanın bir diğer amacı ise öğrencilerin COVID-19 pandemisi sürecinde muhasebe eğitimine karşı tutumlarının demografik faktörler açısından farklılık gösterip göstermediğini tespit etmektir. Yapılan analizler sonucunda öğrencilerin muhasebe derslerini eğlenceli ve motive edici buldukları, ileride sahip olmak istedikleri meslek için de önemli buldukları ancak muhasebe çalışırken kaygılı oldukları, rahat ve sakin olamadıkları sonucuna ulaşılmıştır. Elde edilen diğer bir sonuç ise öğrencilerin muhasebe eğitimine karşı tutumlarının cinsiyet ve gelir durumları açısından farklılık gösterdiğidir. Çalışmanın ele alınan perspektiften daha önce incelenmemiş olması önemini ve değerini arttırmaktadır. Çalışma sonuçlarının literatüre ışık tutması beklenmektedir.

Kaynakça

  • Akman, G. (2014). Nicel ve Nitel Araştırma Yöntemleri. Afyon Kocatepe Üniversitesi Çay Meslek Yüksekokulu İşletme Yönetimi Programı Yönetim ve Organizasyon Bölümü Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi. Erişim Adresi: file:///C:/Users/Ba%C5%9Fak/Downloads/NICEL_VE_NITEL_ARASTIRMA_YONTEMLERI_pdf.pdf
  • Al-Khadashi, A., & Al-Beshtawi, S. (2009). Attitudes Toward Learning Accounting By Computers: The İmpact On Perceived Skills. Journal Of Accounting And Taxation, Vol.1, No:1, pp. 1-7.
  • Apak, İ., (2020). Ön Lisans Öğrencilerinin Muhasebe Derslerine Yönelik Tutumları Üzerine Bir Araştırma. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, Cilt.20, No:40, Sayfa: 227-236.
  • Atmaca M., & Çoşgun N. (2014). Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi’ne Bağlı Meslek Yüksekokullarında Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Motivasyonlarının ve Beklentilerinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt.4, Sayfa: 167-184.
  • Bekçi, İ., Titiz, İ., & Ömürbek, N. (2006). Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Bilgisayarlı Muhasebe Dersine Bakış Açılarına İlişkin Bir Araştırma. Muhasebe ve Finansman Dergisi, No:29, Sayfa:166-175. Büyüköztürk, Ş., Çakmak E. Akgün. Ö., Karadeniz, Ş. & Demirel. F. (2018). Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Ankara: PEGEM Akademi.
  • Byrne, M., & Flood, B. (2005). A Study of Accounting Students Motives Expectations And Preparedness For Higher Education, Journal of Further and Higher Education, Vol.29, No:2, pp. 111-124.
  • Çaşut, H. (2019). Muhasebe Derslerinde Öğretme ve Öğrenme Sorunu: Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Muhasebe Öğretim Elemanları Üzerinde Nitel Bir Araştırma. Yüksek Lisans Tezi. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı, Sivas.
  • Çelenk, H., Atmaca, M., & Horasan, E. (2010). Marmara Üniversitesinde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Öneri Dergisi, Cilt.9, No:33, Sayfa: 159-171.
  • Çonkar, K. (2016). Genel Muhasebe. Ankara: Kocatepe Akademik Yayınevi.
  • Demirkan, Ş. (2001). Muhasebe Eğitim Yöntemleri, Muhasebe Eğitiminde Yeni Ufuklar: XX. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu, Antalya: Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Muhasebe Bilim Dalı, 23-27 Mayıs 2001.
  • Ertuğrul, İ., & Özdemi̇r, S. (2014). Muhasebe Dersi Alan Ön lisans ve Lisans Öğrencilerinin Derse Yönelik Tutumlarının Tespiti: Ege Bölgesinde Bir Uygulama. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt:7, No:1, Sayfa:204-214.
  • Gençtürk, M. (2006). Alınan Eğitimin Meslek Yaşamındaki Yeterlilik Düzeyinin İşletmelerin Muhasebe-Finans Bölümünde Çalışanlar Üzerinde Tespitine Yönelik Bir Alan Çalışması: Isparta, Burdur, Denizli ve Antalya Organize Sanayi Bölgeleri Örneği. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Vol.12, No:2, pp. 55-82.
  • Gençtürk, M., Demir, Y., & Çarıkçı, O. (2008). Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Muhasebe-Finans Eğitimine Bakış Açıları ve Farkındalıkları Üzerine Bir Uygulama. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt.13 No:1, Sayfa: 209-228.
  • Góis, C., & Brás, A. (2013). In The Aftermath Of The Bologna Process: Exploring The Master Students Perceptions On Accounting İn Two Portuguese Higher Education Institutions. The Spanish Journal of Accounting, Finance and Management Education, No:4, pp. 34-55.
  • Güney, A., (2019). Akreditasyon Sürecinde Muhasebe Eğitimi, Kastamonu Eğitim Dergisi, Cilt.27, No:2, Sayfa: 939-947.
  • Irvine, H., Cooper, K., & Jones, G. (2005). Concept Mapping to Enhance Student Learning ina a Financial Accounting Subject. Accounting Education Forum, Sydney.
  • Kandemir, T., Kardeş, Z., & Baykut, E., (2016). Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Muhasebe Eğitimine Bakış Açıları: Afyon Kocatepe Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Örneği. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt.18, No:2, Sayfa:133-151.
  • Kurnaz, E., & Serçemeli, M. (2020). Covid-19 Pandemi Döneminde Akademisyenlerin Uzaktan Eğitim ve Uzaktan Muhasebe Eğitimine Yönelik Bakış Açıları Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, Cilt.2, No:3, Sayfa:262-288.
  • Kutlu, H., Öztürk, S., Yılmaz, T., & Gerekan, K. (2017). Muhasebe Eğitiminde Ölçme Ve Değerlendirme: Öğrencilerin Bakışı Üzerine Bir Araştırma. Muhasebe ve Finansman Dergisi, No:74, Sayfa:15-36.
  • Mladenovic, R. (2000). An Investigation Into Ways of Challenging Introductory Accounting Students Negative Perceptions of Accounting. Accounting Education, Vol.9, No:2, pp.135-155.
  • Özdemir, S. (2010). Ön Lisans Muhasebe Öğrencilerinin Kariyer Planlamasını Etkileyen Unsurlar: Ege Bölgesinde Bir Araştırma. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi, Cilt:12, Sayı:1, Sayfa:103-121.
  • Öztürk, M., (2018). Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Derin ve Yüzeysel Öğrenme Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Business Management Studies: An International Journal, No:6, Sayfa:45-63. Öztürk, S., & Kutlu, H. (2017). Muhasebe Eğitiminde Teknoloji Kullanılmasına Öğrencilerin Bakışı: Kafkas Üniversitesi’nde Bir Araştırma. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi, Cilt:19, No:3, Sayfa:781-799.
  • Sekaran, U. (1999). Research Methods For Business, New York: John Wiley & Sons Inc.
  • Şımga Muğan, C., & Hoşal Akman, N. (2004). Muhasebe Eğitiminde Öğretim ve Öğrenim Yöntemleri İle Ders Başarısı Arasındaki İlişki; Pilot Çalışma. XXIII. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu. Antalya: İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Muhasebe Enstitüsü, 19-23 Mayıs, Sayfa: 19-36.
  • Şıtak, B., (2021). Dijitalleşmenin Muhasebe Mesleğine, Muhasebe Meslek Mensuplarına, Muhasebe-Finans Eğitimine Etkilerinin Salgın Hastalık Döneminde İncelenmesi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
  • T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI, 2020. Covid-19 (Sars-Cov-2 Enfeksiyonu) Rehberi (Bilim Kurulu Çalışması), Ankara, 95s.
  • Tazegül, A. (2011). Muhasebe Öğretim Programının Öğretim Elemanı ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Meslek Yüksekokullarında Bir Uygulama. Doktora Tezi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı Muhasebe-Finansman Bilim Dalı, Erzurum.
  • Tugay, O., & Ömürbek, V. (2014). Meslek Yüksekokullarında Verilen Muhasebe Derslerinin Uygulamada Kullanılma Düzeyi ve Yeterliliği Üzerine Bir Araştırma. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt.7, No:3, Sayfa:53-74.
  • Tuğay, O., (2014). Muhasebe Dersi Alan Öğrencilerin Muhasebe Dersine Yönelik Algıları ve Muhasebe Öğretim Elemanlarından Beklentileri Üzerine Mehmet Akif Ersoy Üniversitesinde Bir Araştırma. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi, Cilt.9, No:3, Sayfa:49-68.
  • Yardımcıoğlu, M., & Büyükşalvarcı, A. (2007). Muhasebe Eğitiminde Meslek Yüksekokullarının Yeterliliği ve Tercih Edilme Sebepleri: Selçuk Üniversitesinde Bir Uygulama. Muhasebe ve Finansman Dergisi, No:36, Sayfa: 173-178.
  • Yardımcıoğlu, M., & Erdemir, K. (2007). Selçuk Üniversitesi Karaman İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde Muhasebe-Finansman Eğitiminin Kalitesi Üzerine Bir Araştırma. Selçuk Üniversitesi Karaman İİBF Dergisi, Cilt:12, No:9, Sayfa: 164-184.

An Investigation of The Attitude of The Students of The Vocational School Towards Accounting Education During The COVID-19 Pandemic Disease

Yıl 2021, Cilt: 3 Sayı: 4, 155 - 180, 05.04.2021

Öz

Accounting education in Turkey is given at an associate, undergraduate, graduate and doctorate levels. The main objective in both secondary and higher education institutions that provide education is to train manpower and to ensure that potential professionals have the necessary equipment. In this context, in this study, it was aimed to determine the attitudes of the students taking accounting course in Osmaniye Korkut Ata University Düziçi Vocational School towards accounting educatio during the COVID-19 pandemic process. Another aim of the study is to measure the relationship of student’s attitudes towards accounting education with demographic characteristics. As a result of the analysis, it was concluded that students find accounting courses fun and motivating and important for the profession they want to have in the future, but they are anxious and not comfortable and relaxed while working in accounting. Another result obtained is that student’s attitudes towards accounting education differ in terms of gender and income levels. The fact that the study has not been examined from the perspective at hand increases its importance and value. The results of the study are expected to shed light on the literature.

Kaynakça

  • Akman, G. (2014). Nicel ve Nitel Araştırma Yöntemleri. Afyon Kocatepe Üniversitesi Çay Meslek Yüksekokulu İşletme Yönetimi Programı Yönetim ve Organizasyon Bölümü Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi. Erişim Adresi: file:///C:/Users/Ba%C5%9Fak/Downloads/NICEL_VE_NITEL_ARASTIRMA_YONTEMLERI_pdf.pdf
  • Al-Khadashi, A., & Al-Beshtawi, S. (2009). Attitudes Toward Learning Accounting By Computers: The İmpact On Perceived Skills. Journal Of Accounting And Taxation, Vol.1, No:1, pp. 1-7.
  • Apak, İ., (2020). Ön Lisans Öğrencilerinin Muhasebe Derslerine Yönelik Tutumları Üzerine Bir Araştırma. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, Cilt.20, No:40, Sayfa: 227-236.
  • Atmaca M., & Çoşgun N. (2014). Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi’ne Bağlı Meslek Yüksekokullarında Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Motivasyonlarının ve Beklentilerinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt.4, Sayfa: 167-184.
  • Bekçi, İ., Titiz, İ., & Ömürbek, N. (2006). Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Bilgisayarlı Muhasebe Dersine Bakış Açılarına İlişkin Bir Araştırma. Muhasebe ve Finansman Dergisi, No:29, Sayfa:166-175. Büyüköztürk, Ş., Çakmak E. Akgün. Ö., Karadeniz, Ş. & Demirel. F. (2018). Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Ankara: PEGEM Akademi.
  • Byrne, M., & Flood, B. (2005). A Study of Accounting Students Motives Expectations And Preparedness For Higher Education, Journal of Further and Higher Education, Vol.29, No:2, pp. 111-124.
  • Çaşut, H. (2019). Muhasebe Derslerinde Öğretme ve Öğrenme Sorunu: Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Muhasebe Öğretim Elemanları Üzerinde Nitel Bir Araştırma. Yüksek Lisans Tezi. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı, Sivas.
  • Çelenk, H., Atmaca, M., & Horasan, E. (2010). Marmara Üniversitesinde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Öneri Dergisi, Cilt.9, No:33, Sayfa: 159-171.
  • Çonkar, K. (2016). Genel Muhasebe. Ankara: Kocatepe Akademik Yayınevi.
  • Demirkan, Ş. (2001). Muhasebe Eğitim Yöntemleri, Muhasebe Eğitiminde Yeni Ufuklar: XX. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu, Antalya: Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Muhasebe Bilim Dalı, 23-27 Mayıs 2001.
  • Ertuğrul, İ., & Özdemi̇r, S. (2014). Muhasebe Dersi Alan Ön lisans ve Lisans Öğrencilerinin Derse Yönelik Tutumlarının Tespiti: Ege Bölgesinde Bir Uygulama. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt:7, No:1, Sayfa:204-214.
  • Gençtürk, M. (2006). Alınan Eğitimin Meslek Yaşamındaki Yeterlilik Düzeyinin İşletmelerin Muhasebe-Finans Bölümünde Çalışanlar Üzerinde Tespitine Yönelik Bir Alan Çalışması: Isparta, Burdur, Denizli ve Antalya Organize Sanayi Bölgeleri Örneği. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Vol.12, No:2, pp. 55-82.
  • Gençtürk, M., Demir, Y., & Çarıkçı, O. (2008). Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Muhasebe-Finans Eğitimine Bakış Açıları ve Farkındalıkları Üzerine Bir Uygulama. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt.13 No:1, Sayfa: 209-228.
  • Góis, C., & Brás, A. (2013). In The Aftermath Of The Bologna Process: Exploring The Master Students Perceptions On Accounting İn Two Portuguese Higher Education Institutions. The Spanish Journal of Accounting, Finance and Management Education, No:4, pp. 34-55.
  • Güney, A., (2019). Akreditasyon Sürecinde Muhasebe Eğitimi, Kastamonu Eğitim Dergisi, Cilt.27, No:2, Sayfa: 939-947.
  • Irvine, H., Cooper, K., & Jones, G. (2005). Concept Mapping to Enhance Student Learning ina a Financial Accounting Subject. Accounting Education Forum, Sydney.
  • Kandemir, T., Kardeş, Z., & Baykut, E., (2016). Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Muhasebe Eğitimine Bakış Açıları: Afyon Kocatepe Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Örneği. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt.18, No:2, Sayfa:133-151.
  • Kurnaz, E., & Serçemeli, M. (2020). Covid-19 Pandemi Döneminde Akademisyenlerin Uzaktan Eğitim ve Uzaktan Muhasebe Eğitimine Yönelik Bakış Açıları Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, Cilt.2, No:3, Sayfa:262-288.
  • Kutlu, H., Öztürk, S., Yılmaz, T., & Gerekan, K. (2017). Muhasebe Eğitiminde Ölçme Ve Değerlendirme: Öğrencilerin Bakışı Üzerine Bir Araştırma. Muhasebe ve Finansman Dergisi, No:74, Sayfa:15-36.
  • Mladenovic, R. (2000). An Investigation Into Ways of Challenging Introductory Accounting Students Negative Perceptions of Accounting. Accounting Education, Vol.9, No:2, pp.135-155.
  • Özdemir, S. (2010). Ön Lisans Muhasebe Öğrencilerinin Kariyer Planlamasını Etkileyen Unsurlar: Ege Bölgesinde Bir Araştırma. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi, Cilt:12, Sayı:1, Sayfa:103-121.
  • Öztürk, M., (2018). Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Derin ve Yüzeysel Öğrenme Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Business Management Studies: An International Journal, No:6, Sayfa:45-63. Öztürk, S., & Kutlu, H. (2017). Muhasebe Eğitiminde Teknoloji Kullanılmasına Öğrencilerin Bakışı: Kafkas Üniversitesi’nde Bir Araştırma. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi, Cilt:19, No:3, Sayfa:781-799.
  • Sekaran, U. (1999). Research Methods For Business, New York: John Wiley & Sons Inc.
  • Şımga Muğan, C., & Hoşal Akman, N. (2004). Muhasebe Eğitiminde Öğretim ve Öğrenim Yöntemleri İle Ders Başarısı Arasındaki İlişki; Pilot Çalışma. XXIII. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu. Antalya: İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Muhasebe Enstitüsü, 19-23 Mayıs, Sayfa: 19-36.
  • Şıtak, B., (2021). Dijitalleşmenin Muhasebe Mesleğine, Muhasebe Meslek Mensuplarına, Muhasebe-Finans Eğitimine Etkilerinin Salgın Hastalık Döneminde İncelenmesi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
  • T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI, 2020. Covid-19 (Sars-Cov-2 Enfeksiyonu) Rehberi (Bilim Kurulu Çalışması), Ankara, 95s.
  • Tazegül, A. (2011). Muhasebe Öğretim Programının Öğretim Elemanı ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Meslek Yüksekokullarında Bir Uygulama. Doktora Tezi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı Muhasebe-Finansman Bilim Dalı, Erzurum.
  • Tugay, O., & Ömürbek, V. (2014). Meslek Yüksekokullarında Verilen Muhasebe Derslerinin Uygulamada Kullanılma Düzeyi ve Yeterliliği Üzerine Bir Araştırma. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt.7, No:3, Sayfa:53-74.
  • Tuğay, O., (2014). Muhasebe Dersi Alan Öğrencilerin Muhasebe Dersine Yönelik Algıları ve Muhasebe Öğretim Elemanlarından Beklentileri Üzerine Mehmet Akif Ersoy Üniversitesinde Bir Araştırma. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi, Cilt.9, No:3, Sayfa:49-68.
  • Yardımcıoğlu, M., & Büyükşalvarcı, A. (2007). Muhasebe Eğitiminde Meslek Yüksekokullarının Yeterliliği ve Tercih Edilme Sebepleri: Selçuk Üniversitesinde Bir Uygulama. Muhasebe ve Finansman Dergisi, No:36, Sayfa: 173-178.
  • Yardımcıoğlu, M., & Erdemir, K. (2007). Selçuk Üniversitesi Karaman İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde Muhasebe-Finansman Eğitiminin Kalitesi Üzerine Bir Araştırma. Selçuk Üniversitesi Karaman İİBF Dergisi, Cilt:12, No:9, Sayfa: 164-184.
Toplam 31 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Mahmut Yardımcıoğlu 0000-0002-1335-8357

Başak Şıtak 0000-0001-7689-036X

Ali Yörük 0000-0001-5390-2137

Yayımlanma Tarihi 5 Nisan 2021
Gönderilme Tarihi 15 Aralık 2020
Kabul Tarihi 8 Mart 2021
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021 Cilt: 3 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Yardımcıoğlu, M., Şıtak, B., & Yörük, A. (2021). Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Muhasebe Eğitimine Karşı Tutumlarının COVID-19 Pandemi Döneminde İncelenmesi. Uluslararası Sosyal Bilimler Ve Eğitim Dergisi, 3(4), 155-180.

 https://dergipark.org.tr/usbed

Baş Editör: Prof. Dr. Aytekin Demircioğlu