APA |
Paksoy, H. M., Paksoy, S., & Özçalıcı, M. (2012). TÜRKİYE’DE YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUNLARI: GAP BÖLGESİ ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2(2), 85-94. |
|
AMA |
Paksoy HM, Paksoy S, Özçalıcı M. TÜRKİYE’DE YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUNLARI: GAP BÖLGESİ ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. June 2012;2(2):85-94. |
|
Chicago |
Paksoy, H. Mustafa, Sadettin Paksoy, and Mehmet Özçalıcı. “TÜRKİYE’DE YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUNLARI: GAP BÖLGESİ ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2, no. 2 (June 2012): 85-94. |
|
EndNote |
Paksoy HM, Paksoy S, Özçalıcı M (June 1, 2012) TÜRKİYE’DE YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUNLARI: GAP BÖLGESİ ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2 2 85–94. |
|
IEEE |
H. M. Paksoy, S. Paksoy, and M. Özçalıcı, “TÜRKİYE’DE YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUNLARI: GAP BÖLGESİ ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ”, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 85–94, 2012. |
|
ISNAD |
Paksoy, H. Mustafa et al. “TÜRKİYE’DE YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUNLARI: GAP BÖLGESİ ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2/2 (June 2012), 85-94. |
|
JAMA |
Paksoy HM, Paksoy S, Özçalıcı M. TÜRKİYE’DE YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUNLARI: GAP BÖLGESİ ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2012;2:85–94. |
|
MLA |
Paksoy, H. Mustafa et al. “TÜRKİYE’DE YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUNLARI: GAP BÖLGESİ ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 2, 2012, pp. 85-94. |
|
Vancouver |
Paksoy HM, Paksoy S, Özçalıcı M. TÜRKİYE’DE YÜKSEK ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL SORUNLARI: GAP BÖLGESİ ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2012;2(2):85-94. |
|