Research Article
BibTex RIS Cite

Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme

Year 2016, Volume: 6 Issue: 2, 189 - 202, 30.12.2016

Abstract

Bu çalışma ile amaçlanan sanat
ürünleri ile ilgili üretim ve tüketimi pazarlama perspektifinden
değerlendirilerek, sektördeki üretici ve tüketicilerin birbirlerine bakış
açılarını daha net bir şekilde ortaya koymaktır. Ayrıca tartışmalı bir ikili
olan sanatsal üretim ve pazarlama
ilişkisini tarihsel geçmişleri bakımından ele alıp geleceğe yönelik çıkarımlar
sunmak da bu çalışmanın amaçlarından birisidir. 

References

  • Ağlargöz, F. ve Öztürk, S.A.. (2015). Sanat ve Pazarlamanın “Sıra Dışı Birlikteliği”. İleti-ş-im, 23: 169-189.
Year 2016, Volume: 6 Issue: 2, 189 - 202, 30.12.2016

Abstract

References

  • Ağlargöz, F. ve Öztürk, S.A.. (2015). Sanat ve Pazarlamanın “Sıra Dışı Birlikteliği”. İleti-ş-im, 23: 169-189.
There are 1 citations in total.

Details

Journal Section Makaleler
Authors

Selda Başaran Alagöz

Nezahat Ekici

Publication Date December 30, 2016
Published in Issue Year 2016Volume: 6 Issue: 2

Cite

APA Başaran Alagöz, S., & Ekici, N. (2016). Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6(2), 189-202.
AMA Başaran Alagöz S, Ekici N. Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. December 2016;6(2):189-202.
Chicago Başaran Alagöz, Selda, and Nezahat Ekici. “Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6, no. 2 (December 2016): 189-202.
EndNote Başaran Alagöz S, Ekici N (December 1, 2016) Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 2 189–202.
IEEE S. Başaran Alagöz and N. Ekici, “Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme”, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 189–202, 2016.
ISNAD Başaran Alagöz, Selda - Ekici, Nezahat. “Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6/2 (December 2016), 189-202.
JAMA Başaran Alagöz S, Ekici N. Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2016;6:189–202.
MLA Başaran Alagöz, Selda and Nezahat Ekici. “Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme”. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 2, 2016, pp. 189-02.
Vancouver Başaran Alagöz S, Ekici N. Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama: Kavramsal Bir Değerlendirme. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2016;6(2):189-202.