Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Aybala Çayır
Aybala Çayır
Doç. Dr.
Aksaray Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
5
9
Yayın
13
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıf Eğitimi
Bilgisayar Oyunları ve Animasyon
Kurum
Aksaray Üniversitesi
Yayınlar
Sınıf öğretmenlerinin öğrencilerine okuduğunu anlama becerisi kazandırma stratejileri: Nitel bir çalışma
Yazarlar:
Hatice Değirmenci Gündoğmuş
,
Aybala Çayır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1393614
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
121
0
FAVORİ
121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Metin Türüne Göre Okuma Hatalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Değirmenci Gündoğmuş
,
Aybala Çayır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1372729
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
152
0
FAVORİ
152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disleksi Hakkında Öğretmen Görüşleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Aybala Çayır
,
Hatice Değirmenci Gündoğmuş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1393609
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
334
0
FAVORİ
334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERİN YAZMA GÜÇLÜKLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Aybala Çayır
,
Emine Balcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1370860
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
295
0
FAVORİ
295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Literature Review on the Effect of Artificial Intelligence on Education
Yazarlar:
Aybala Çayır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.1375684
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Review of Postgraduate Studies on Home Literacy Environment
Yazarlar:
Aybala Çayır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.53047/josse.1375693
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
85
0
FAVORİ
85
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disleksi Riski Taşıyan 4. Sınıf Öğrencisinin Fonolojik Farkındalığının Arttırılmasında Çoklu Duyusal Öğrenme’nin Etkisi
Yazarlar:
Emine Balcı
,
Aybala Çayır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.289206
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5787
0
FAVORİ
5787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokuma Yazma Öğretimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin İletişim Niteliklerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aybala Çayır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321448
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4921
0
FAVORİ
4921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcılığı Geliştirme Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Aybala Çayır
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321340
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3869
0
FAVORİ
3869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Editörlük
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Yayınlar
Disleksi Riski Taşıyan 4. Sınıf Öğrencisinin Fonolojik Farkındalığının Arttırılmasında Çoklu Duyusal Öğrenme’nin Etkisi
Yazarlar:
Emine Balcı
,
Aybala Çayır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.289206
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5787
2
ATIF
0
FAVORİ
5787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokuma Yazma Öğretimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin İletişim Niteliklerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aybala Çayır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321448
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4921
1
ATIF
0
FAVORİ
4921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcılığı Geliştirme Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Aybala Çayır
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321340
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3869
2
ATIF
0
FAVORİ
3869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat