avatar
Bilge Su Karaca Öğretim Görevlisi TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, DEVLET KONSERVATUVARI
Yayın 3 Hakemlik 6
3 Yayın
6 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Klasik Batı Müziğinde Yorumculuk Müzik Performansı

Biyografi

* 2022-2023 / Certificate / Council of Higher Education / Program for Writing a Scientific Text in a Foreign Language for Young Researchers with a PhD *

2019-(devam ediyor) TÜ Edebiyat Fakültesi Bulgarca Mütercim Tercümanlık Bölümü

2016-2021 TÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Bölümü Bütünleşik Sanatta Yeterlik

2012-2017 AÜ Açıköğretim Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü

2012-2016 TÜ Devlet Konservatuvarı Piyano Bölümü

Kişisel Web Sitesi: https://www.bilgesukaraca.com.tr

YouTube: https://www.youtube.com/@bilgesukaracapianist

Instagram: https://www.instagram.com/bilgesukaracapianist

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

2001 yılında Atatürk Uygulama İlköğretim Okulu'nda eğitimine başladı. Aynı zamanda Borusan Müzik Atölyesi'ne devam etti.

2002 yılında Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuvarı'nın ilköğretim kısmında eğitimine devam etti. Özgür GÜVEN, Akın ARABOĞLU, Devlet Devrim ÖZTAŞ, Gülnare TARKUM ve Murat HÜSEYİNOV ile piyano çalıştı.

2009 yılında Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuvarı'nın lise kısmında eğitimine devam etti. Metin ÜLKÜ ile piyano; Nilay KARADUMAN ile oda müziği çalıştı.

Sanat yönetmenliğini Spyros SAKKAS’ın yaptığı, Gürer AYKAL yönetimindeki Iannis Xenakis’in “Oresteia” adlı eserinin 21 Haziran 2010 tarihinde 38. İstanbul Müzik Festivali kapsamında Aya İrini Müzesi’ndeki ve 18 Temmuz 2011 tarihinde Fransa’nın Montpellier şehrinde, Le Corum salonundaki sahnelenmesinde yer aldı.

2011-2012 yılları arasında TRT İstanbul Gençlik Korosu’nda, Gökçen KORAY yönetiminde, mezzo soprano olarak çalışmalarını sürdürdü.

2012 yılında Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuvarı'nın Piyano bölümüne girdi. Gökçe GÜVEN ile piyano; Hande GÜNALAN, Zerrin TAN, Musa Eren İŞKODRALI ve Elis ARABOĞLU ile oda müziği çalıştı.

2018 yılında İtalya’daki Conservatorio di Musica “Arrigo Boito” di Parma’da düzenlenen 3rd Mediterranean Violoncello Class Meeting ve 2019 yılında Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuvarı’nda düzenlenen 4th Mediterranean Violoncello Class Meeting kapsamında düzenlenen etkinliklerde korrepetitörler arasında yer aldı.

2016 yılında başladığı Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nün Müzik bölümünün sanatta yeterlik programı kapsamında, Gülnare TARKUM danışmanlığında, “Fryderyk Franciszek Chopin'in Polonezlerinin Bestecinin Müzikal Anlayışı Açısından İncelenmesi” adlı tezi ile bütünleşik sanatta yeterlik çalışmasını tamamlayarak 2021 yılında mezun olmuştur.

2016 yılında Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuvarı'nda öğretim elemanı olarak başladığı görevine, 2022 yılından itibaren öğretim görevlisi olarak devam etmektedir. Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Müzik ve Bale Ortaokulu ile Müzik ve Sahne Sanatları Lisesi'nde piyano, korrepetisyon ve yardımcı piyano; lisans düzeyinde ise korrepetisyon dersleri vermektedir.

Eylül 2022'den beri Balkan Müzik ve Sanat Dergisi'nde yardımcı editörlük yapmakta olan sanatçı, Yükseköğretim Kurulu ile ODTÜ işbirliğinde düzenlenen Doktoralı Genç Araştırmacılar için Yabancı Dilde Makale Yazma sertifika programına katılmıştır.

Kurum

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, DEVLET KONSERVATUVARI

Popüler Yayınları

Anna Magdalena Bach Albümü'ndeki Polonezlerin Ritmik Çözümlemesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Balkan Müzik ve Sanat Dergisi
DOI: 10.47956/bmsd.1170065
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 347

0

1

347

0

1

321

PİYANODA BAŞPARMAĞI KUVVETLENDİRMEK İÇİN ETKİLİ ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Balkan Müzik ve Sanat Dergisi
DOI: 10.47956/bmsd.1354382
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 264

0

1

264

Yayınlar

PİYANODA BAŞPARMAĞI KUVVETLENDİRMEK İÇİN ETKİLİ ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Balkan Müzik ve Sanat Dergisi
DOI: 10.47956/bmsd.1354382
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 264

1

264

Anna Magdalena Bach Albümü'ndeki Polonezlerin Ritmik Çözümlemesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Balkan Müzik ve Sanat Dergisi
DOI: 10.47956/bmsd.1170065
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 347

1

347

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.