avatar
Derya Orhan Göksün Doç. Dr. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 62 CrossRef Atıf 29 TR Dizin Atıf 3
9 Yayın
62 Hakemlik
29 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Öğretim Tasarımı Hayat Boyu Öğrenme

Kurum

ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

4

1

6688

Yayınlar

ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME DÜZEYLERİNİN YORDAYICILARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyolojik Düşün
DOI: 10.37991/sosdus.1205327
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 213

0

213

0

983

0

659

The Experiences of Pre-service Science Teachers in Educational Content Development Using Web 2.0 Tools
Yazarlar: Gulden Gursoy, Derya Orhan Goksun
Yayın Bilgisi: 2019 , Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.634168
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 713

0

713

Sosyotelist Olma ve Sosyotelizme Maruz Kalma Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması
DOI: 10.32709/akusosbil.505642
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3645

0

3645

Gelişmeleri Kaçırma Korkusu ve Problemli İnternet Kullanımı Arasındaki İlişki
DOI: 10.17860/mersinefd.517796
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1412

0

1412

1

6688

Student Teachers’ Perceptions on Educational Technologies’ Past, Present and Future
DOI: 10.17718/tojde.382782
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1042

0

1042

Yayınlar

ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME DÜZEYLERİNİN YORDAYICILARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyolojik Düşün
DOI: 10.37991/sosdus.1205327
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 213

1

0

213

1

0

983

Sosyotelist Olma ve Sosyotelizme Maruz Kalma Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması
DOI: 10.32709/akusosbil.505642
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3645

14

0

3645

Gelişmeleri Kaçırma Korkusu ve Problemli İnternet Kullanımı Arasındaki İlişki
DOI: 10.17860/mersinefd.517796
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1412

4

0

1412

4

1

6688

Student Teachers’ Perceptions on Educational Technologies’ Past, Present and Future
DOI: 10.17718/tojde.382782
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1042

3

0

1042

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.