avatar
Hacer Deniz Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 21
9 Yayın
2 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
21 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Türkçe Eğitimi

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

2072

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1476

4

1

1476

0

1

196

Yayınlar

0

68

0

70

1

196

0

2319

2

2072

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2911

0

2911

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1476

1

1476

0

976

0

1004

Yayınlar

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2911

8

0

2911

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1476

4

1

1476

Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.19171/uefad.679330
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 976

4

0

976

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.