Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Melek Gülşah Şahin
Melek Gülşah Şahin
Doç. Dr.
GAZI UNIVERSITY, GAZİ FACULTY OF EDUCATION
Yayın
7
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
9
7
Yayın
17
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Test, Ölçme ve Psikometri (Diğer)
Kurum
GAZI UNIVERSITY, GAZİ FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Analyzing Different Module Characteristics in Computer Adaptive Multistage Testing
Yazarlar:
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.676947
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
3
ATIF
1
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Achievement Test Development Process in the Educational Studies
Yazarlar:
Melek Gülşah Şahin
,
Yıldız Yıldırım
,
Nagihan Boztunc Öztürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.14.10.1
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
2
ATIF
1
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating The Effect Of Testlets Consisting Of Open-Ended And Multiple-Choice Items On Reliability Via Generalizability Theory
Yazarlar:
Serpil Kocaoğlu
,
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1429423
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
132
0
ATIF
1
FAVORİ
132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Investigating The Effect Of Testlets Consisting Of Open-Ended And Multiple-Choice Items On Reliability Via Generalizability Theory
Yazarlar:
Serpil Kocaoğlu
,
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1429423
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
132
1
FAVORİ
132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing Classroom Climate From Teachers’ Perspectives: A Qualitative Study
Yazarlar:
Özge Ceren Çelik
,
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1189894
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2033
0
FAVORİ
2033
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Achievement Test Development Process in the Educational Studies
Yazarlar:
Melek Gülşah Şahin
,
Yıldız Yıldırım
,
Nagihan Boztunc Öztürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.14.10.1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
1
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of academician examiners on the testing accommodations of the measurement, selection and placement center for disabled test takers
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Melek Gülşah Şahin
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1084501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Item’s Type and Cognitive Level on Its Difficulty Index: The Sample of TIMSS 2015
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Nagihan Boztunc Öztürk
,
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.19.7.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing Different Module Characteristics in Computer Adaptive Multistage Testing
Yazarlar:
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.676947
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
1
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing the Maximum Likelihood Score Estimation Method with Fences in ca-MST
Yazarlar:
Melek Gülşah Şahin
,
Nagihan Boztunç Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.634091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
831
0
FAVORİ
831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Educational Research Review
Participatory Educational Research
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Computer and Education Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Examining the Achievement Test Development Process in the Educational Studies
Yazarlar:
Melek Gülşah Şahin
,
Yıldız Yıldırım
,
Nagihan Boztunc Öztürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.14.10.1
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
2
ATIF
1
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of academician examiners on the testing accommodations of the measurement, selection and placement center for disabled test takers
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Melek Gülşah Şahin
,
Bayram Çetin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1084501
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
1
ATIF
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Item’s Type and Cognitive Level on Its Difficulty Index: The Sample of TIMSS 2015
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Nagihan Boztunc Öztürk
,
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.19.7.2
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
2
ATIF
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing Different Module Characteristics in Computer Adaptive Multistage Testing
Yazarlar:
Melek Gülşah Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.676947
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
3
ATIF
1
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing the Maximum Likelihood Score Estimation Method with Fences in ca-MST
Yazarlar:
Melek Gülşah Şahin
,
Nagihan Boztunç Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.634091
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
831
1
ATIF
0
FAVORİ
831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat