avatar
Mikail Batu Prof. NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 32 Hakemlik 51 CrossRef Atıf 44 TR Dizin Atıf 25
32 Yayın
51 Hakemlik
44 CrossRef Atıf
25 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim Eğitim Üzerine Çalışmalar Toplumsal Cinsiyet ve Cinsellik Antropolojisi Kurumsal İletişim Sosyoloji

Biyografi

Mikail Batu, 1999 yılında ODTÜ Tarih Bölümünü kazandı; ancak bu dönemde Ankara'da iletişim fakültelerini yakından tanıyıp 2001 yılında yeniden üniversite sınavına girerek Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'ne Üniversite sözel alan birinciliği ile girdi. 2006 yılında lisans eğitimini, 2008 yılında "Moda Oluşturma Sürecinde Strateji Planlama ve Halkla İlişkilerin Rolü" başlıklı tezi ile yüksek lisans tezini tamamladı. 2006-2008 yılları arasında İzmir Sanajans Stratejik Planlama Bölümünde özel sektör deneyimi kazandı. 2012 yılında "Dijital Platformda Sosyal Medyanın Stratejik Kurumsal İletişime Etkisi" başlıklı tezi ile doktor unvanını aldı. 2014-2015 yılları arasında Westminster University Business School'da misafir öğretim üyesi olarak araştırma çalışmalarında bulundu. İletişimde insan ve insan ilişkilerinin önemine inanan Batu, 2018 yılında Atatürk Üniversitesi AÖF. Sosyoloji Bölümü'nü bitirdi. Şubat 2021'de ise Maltepe Üniversitesi Lisansüstü Enstitüsü Sosyoloji Doktora Programına tam burslu kabul edildi ve ikinci doktora eğitimi hala devam etmektedir.

Yeni medya, algı yönetimi, kültürel çalışmalar ve kurumsal iletişim üzerine birçok akademik çalışması olan Mikail Batu, Necmettin Erbakan Üniversitesi Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü'nde Profesör olarak görev yapmaktadır. 

Kurum

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Metaverse Nedir? Literatür Art Alanı Bağlamında Yeni Bir Tanım Önerisi
DOI: 10.52642/susbed.1277793
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 889

0

2

889

Sosyal Medyada Kurumsal Kriz Yönetimi: Onur Air Örneği
Yazarlar: Mikail Bat , Çağla Yurtseven
DOI: 10.19145/guifd.74720
ATIF 11 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9340

11

2

9340

0

2

2177

SOSYAL MEDYANIN STRATEJİK KURUMSAL İLETİŞİME ETKİSİ
Yazarlar: Mikail Bat , Beril Akinci Vural
Yayın Bilgisi: 2015 , Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1745

0

2

1745

Yayınlar

0

170

2

889

0

586

0

4955

0

3124

0

1020

0

3375

1

2235

0

1785

0

3671

0

2312

İletişimde Kavramsal Çerçeve: 2000 Yılı Sonrasında Türkiye'deki Yayınlar Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar: Mikail Batu , Sefer Kalaman
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.348151
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8837

0

8837

2

2177

1

9392

İzmir’deki Kız Üniversite Öğrencilerinin Facebook Kullanmama Nedenleri
Yazarlar: Mikail Bat
DOI: 10.19145/gumuscomm.292252
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2176

0

2176

0

733

0

4117

SOSYAL MEDYANIN STRATEJİK KURUMSAL İLETİŞİME ETKİSİ
Yazarlar: Mikail Bat , Beril Akinci Vural
Yayın Bilgisi: 2015 , Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1745

2

1745

Toplumsal Cinsiyet Açısından Axe Basın İlanlarının Göstergebilimsel Analizi
Yazarlar: Sefer Kalaman, Mikail Bat
DOI: 10.18493/kmusekad.12160
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3369

0

3369

Sosyal Medyada Kurumsal Kriz Yönetimi: Onur Air Örneği
Yazarlar: Mikail Bat , Çağla Yurtseven
DOI: 10.19145/guifd.74720
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9340

2

9340

Kurum Kültürü Analizi: Reklam Hizmet Ajansına Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar: Z.Beril Vural, Mikail Bat
Yayın Bilgisi: 2013 , Selçuk İletişim
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1482

0

1482

KURUMSAL İLETİŞİM TEMELİNDE KURUMSAL PORTALLAR: HÜRRİYET HABER PORTALINA YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
Yazarlar: Nilay Başok Yurdakul, Müjde Ker Dinçer, Mikail Bat
Yayın Bilgisi: 2012 , Akademik Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1327

1

1327

0

793

21. Yüzyılın Yükselen Değerleri: İş Ahlâkı ve Kurumsal Yönetişim
Yazarlar: Prof.dr. Z. Beril Akinci Vural, Arş.gör. Mikail Bat
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3770

0

3770

YENİ BİR İLETİŞİM ORTAMI OLARAK SOSYAL MEDYA: EGE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Z. Beril Akıncı Vural, Z. Beril AKINCI VURAL Mikail Bat, Mikail Bat
Yayın Bilgisi: 2010 , Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 29367

1

29367

1

2769

Yayınlar

1

2

936

1

0

4955

2

1

2235

5

0

1785

Kurumsal İletişim Projelerinin, Kurumların Marka Algısı İle İlişkisi: Belediyelere Yönelik Bir Analiz
Yayın Bilgisi: 2018 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.382759
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3671

2

0

3671

3

0

2312

İletişimde Kavramsal Çerçeve: 2000 Yılı Sonrasında Türkiye'deki Yayınlar Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar: Mikail Batu , Sefer Kalaman
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.348151
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8837

3

0

8837

5

1

9392

Toplumsal Cinsiyet Açısından Axe Basın İlanlarının Göstergebilimsel Analizi
Yazarlar: Sefer Kalaman, Mikail Bat
DOI: 10.18493/kmusekad.12160
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3369

6

0

3369

Sosyal Medyada Kurumsal Kriz Yönetimi: Onur Air Örneği
Yazarlar: Mikail Bat , Çağla Yurtseven
DOI: 10.19145/guifd.74720
ATIF 11 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9340

11

2

9340

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.