avatar
Seyit Ateş Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 28 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 41 TR Dizin Atıf 131
28 Yayın
31 Hakemlik
41 CrossRef Atıf
131 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3472

6

2

3472

3

1

1316

0

1

286

Yayınlar

0

278

1

286

0

696

0

283

0

623

0

574

0

755

Erken Okuryazarlık Gelişimini Belirleme Aracının Geliştirilmesi
DOI: 10.30703/cije.704440
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2117

0

2117

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Erken Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.795356
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1739

0

1739

1

1316

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3472

2

3472

0

1909

0

6212

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik, Seyit Ateş , Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2289

0

2289

Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik, Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8129

0

8129

0

1297

Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Yazarlar: Seyit Ates
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181063
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6932

0

6932

0

10294

Okunabilir Bir Kitap Nasıl Seçilir?
Yazarlar: Seyit Ateş , Çetin Çetinkaya, Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2012 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1466

0

1466

Yayınlar

1

0

623

Erken Okuryazarlık Gelişimini Belirleme Aracının Geliştirilmesi
DOI: 10.30703/cije.704440
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2117

3

0

2117

3

1

1316

Okur-Tepki Teorisi: Küçük Kara Balık Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.713103
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3472

6

2

3472

4

0

1909

4

0

6212

Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Birsen Doğan, Hülya Çermik, Seyit Ateş , Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.482428
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2289

2

0

2289

Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama
Yazarlar: Birsen Doğan, Kasım Yıldırım, Hülya Çermik, Seyit Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.428415
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8129

7

0

8129

Eleştirel okuma ve bir beceri olarak öğretimi
Yazarlar: Seyit Ates
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181063
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6932

10

0

6932

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.