avatar
Ruhan İri Doç. Dr. NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 15
14 Yayın
13 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama İletişimi Pazarlama Yönetimi Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Siyasal Pazarlama

Kurum

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

2

2

1340

Sosyal medya fenomenlerinin pazarlama faaliyetlerine yönelik tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik araştırması
Yazarlar: Ruhan İri
Yayın Bilgisi: 2022 , Gazi İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.30855/gjeb.2022.8.3.009
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1538

0

1

1538

Yayınlar

1

364

1

1538

The Impact of Countries’ Credit Rating Scores on the Export Performance of Companies
Yayın Bilgisi: 2022 , Istanbul Business Research
DOI: 10.26650/ibr.2022.51.912569
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 240

0

240

2

1340

0

1598

0

1302

Sofistike Ürün İhracatının İlgili Sektör ve Ülke İhracatı İçerisindeki Önemi: Nano Kalsit Örneği
Yazarlar: İbrahim Özaytürk, Ruhan İri
DOI: 10.15869/itobiad.777743
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 630

0

630

Yayınlar

2

2

1340

5

0

1302

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.